بزرگترین سازه جهان با لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار در قرن 18 ساخته شد

الکتروپمپ نصب شده با لوله پلی اتیلن همراه با وجود طناب نایلونی است که وزن کل سازه را تحمل می کند.

طناب الکتروپمپ و لوله ها را به هم متصل می کند و نه تنها وزن آنها را تحمل می کند، بلکه از آب جاری در داخل آنها نیز پشتیبانی می کند.

استفاده از لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار در صنعت کشاورزی رایج است.

با این حال، پلی اتیلن معایب متعددی را به همراه دارد، از جمله مقاومت کمتر در سطوح معین فشار، استحکام کششی بسیار کم (بنابراین استفاده از طناب)، عملکرد غیر محوری تمام قطعات متحرک پمپ شناور، با افزایش سایش و کشش طولانی مدت طناب نگهدارنده، باعث می شود که وزن کل نصب دیگر روی طناب نباشد، بلکه روی لوله و کابل برق قرار گیرد.

تا به امروز، تنها سیستمی که می تواند این نتایج را تضمین کند، استفاده از لوله های یو پی وی سی دو جهته است، سیستمی که توسط شرکت لوله های آشیرواد در سال 1985 طراحی شد و امروزه به طور انحصاری توسط Lusitron srl در ایتالیا توزیع می شود .

لوله های یو پی وی سی دو گرا دارای تمام ویژگی هایی هستند که ما در لوله های تحویل به دنبال آن هستیم.

لوله

در واقع، یو پی وی سی صلب اما با درجه انعطاف پذیری مناسب برای تحمل تنش های آب غوطه ور، با استحکام کششی تا 40 تن، قابلیت رسیدن به عمق 350 متر و حداکثر فشار 35 بار را دارد.

لوله‌های uPVC توزیع‌شده توسط Lusitron با تکنیک خاصی جهت‌گیری دو محوری مولکول‌ها تولید می‌شوند که تحت عنوان Biax-Technology ثبت شده است که مقاومت حتی بالاتری را تضمین می‌کند.

این لوله‌های uPVC همچنین دارای رزوه مربعی هستند که برای اطمینان از استحکام کششی برتر از سایر محصولات موجود در بازار با بارهای بالا، لبه‌بندی حلقه‌ای چندگانه برای جلوگیری از بازکردن مکانیکی، و قفل سیم فولادی ضد زنگ که قفل می‌شود، مشخص می‌شود.

آستین نصب سریع و آسان را انجام می دهد.

دقیقاً این یکی دیگر از مزایای بزرگ لوله های تحویل یو پی وی سی Lusitron است: مونتاژ مطابق با قانون، ایمن و آسان برای انجام است و هزینه نصب قابل توجهی کمتری نسبت به استفاده از مواد دیگر دارد.