با چای سیاه عطری می توانید سلامتتان را در هوای سرد حفظ کنید

چه چیزی چای سیاه را به نوشیدنی خاصی تبدیل می کند خواص چای سیاه در درجه اول با فلاونوئیدها مرتبط است، موادی که به عنوان آنتی اکسیدان شناخته می شوند.

فلوئور موجود در چای سیاه همچنین از پلاک و پوسیدگی دندان محافظت می کند.

در نهایت، سایر خواص ارزشمند چای سیاه می تواند تراکم استخوان را به ویژه در زنان افزایش دهد، بنابراین مصرف آن در مرحله حساس یائسگی.

چای سیاه عطری به کند کردن پیشرفت بیماری آلزایمر کمک می کند و به مبارزه با سرماخوردگی کمک می کند و سیستم ایمنی بدن را بالا می برد.

چای سیاه: فاکتور کافئین و آهن توافق بر این است که مصرف زیاد کافئین در طول روز برای سلامتی خوب نیست با این حال، باید به خاطر داشت که یک فنجان چای سیاه حاوی حدود 40 میلی گرم کافئین است، در حالی که این مقدار در یک فنجان قهوه 100 میلی گرم است.

مصرف 8 فنجان چای سیاه در روز اثرات مخرب و مضر ادرارآور ناشی از سوء مصرف کافئین را ایجاد نمی کند، برعکس باعث افزایش تمرکز و تحریک واکنش های مغزی می شود، در عوض باید به جذب آهن توجه شود.

چای

از آنجایی که چای سیاه آن را کند می کند.

برای کسانی که از کم خونی رنج می برند یا برای گیاهخواران یا وگان ها، مصرف چای سیاه دور از وعده های غذایی بیشتر توصیه می شود.

«چای سیاه» نامی است که به برگ‌های چای داده می‌شود که تحت فرآیند خاصی قرار گرفته و از دم کرده آن نوشیدنی قرمز تیره به دست می‌آید که چای سیاه نیز نامیده می‌شود.

مناقصهچای سیاه بیشتر از چای اولانگ، سبز و سفید اکسید می شود .

چای سیاه که به طور معمول بومی هند و سریلانکا است و از آنجا به سراسر جهان صادر می‌شود، معمولاً طعم و عطر قوی‌تر و تعیین‌کننده‌تری نسبت به چای‌های کمتر اکسید شده دارد.

با ارزش ترین نوع چای سیاه چای “پکو” است (یا چای پکا یا پکو که در زبان چینی به معنای “کرک” است که نشان دهنده استفاده از شاخه ها و برگ های جوان با کیفیت تر است).

معمولا، مواد مخدرهر چه درصد برگ های دست نخورده بیشتر باشد، شهرت بیشتری دارد.

با وجود افزایش فروش چای سبز و سفید، چای سیاه همچنان بیش از 90 درصد از کل چای فروخته شده در غرب را تشکیل می دهد.