نوعی مایع لباسشویی پرسیل ترکیه که می تواند پوستتان را پاکسازی کند

بسیاری از مصرف کنندگان به همان اندازه که به نوشیدنی گازدار مورد علاقه خود وفادار هستند به نوع مواد شوینده لباسشویی که استفاده می کنند نیز وفادار هستند.

برخی فقط نوعی مایع لباسشویی پرسیل ترکیه را برای لباسشویی می خرند که خانواده آنها همیشه از آن استفاده می کردند و برخی دیگر آنچه را که در فروش است خریداری می کنند.

وقتی صحبت از مواد شوینده لباس می شود، مصرف کنندگان بیشتر نگران توانایی یک شوینده برای از بین بردن لکه ها و روشن نگه داشتن رنگ ها هستند.

با انتخاب‌های بسیار زیاد در بازار، مطمئناً شوینده‌ای را پیدا می‌کنید که متناسب با بودجه شما باشد و نیازهای شستشوی لباس‌های شما و همچنین ترجیح خانواده‌تان را برای عطر و مسئولیت‌پذیری محیطی برآورده کند.

شوینده های مایع به ویژه بر روی لکه های چرب و روغنی موثر هستند و می توانند به راحتی به عنوان یک پیش تصفیه کننده برای از بین بردن لکه استفاده شوند.

مایع

رایج ترین مشکل استفاده از مواد شوینده مایع، استفاده بیش از حد در هر بار یا مصرف بیش از حد است.

اما، ساده ترین راه برای اصلاح این است که ابزار اندازه گیری خود را تغییر دهید.

اکثر ماشین‌های لباسشویی به حداکثر حداکثر 3 قاشق غذاخوری مواد شوینده نیاز دارند، که اکثر ماشین‌های لباسشویی برای بارهای متوسط ​​به 2 قاشق غذاخوری یا کمتر نیاز دارند.

ساده ترین راه برای اینکه خودتان را به استفاده از مقدار مناسب ترغیب کنید، اندازه گیری با یک لیوان شات است.

بیشتر لیوان های شات تقریباً 1 اونس یا دو قاشق غذاخوری هستند، بنابراین آنها عالی هستند.

استفاده از مواد شوینده پودری معمولاً در هر بار هزینه کمتری دارد.

این نوع شوینده بیشتر روی لکه های گلی و کثیفی های روی زمین موثر است.

اگر آب بسیار سرد داشته باشید یا فقط از آب سرد برای شستشو استفاده کنید، شوینده های پودری می توانند مشکل ساز شوند زیرا ممکن است کاملا حل نشوند.

یک ترفند عالی برای مبارزه با این، استفاده از یک شیشه سنگ تراشی بزرگ است.

حدود 3 فنجان آب را گرم کنید، آن را به اتاق لباسشویی خود بیاورید، 1/4 فنجان پودر شوینده به آن اضافه کنید، آن را ببندید و تکان دهید، و آن را در دستگاه بریزید تا یک راه حل آسان و بدون آشفتگی برای مشکل باقی مانده پودری ایجاد شود.