خواص پسته شامی به زندگی شما رنگ و بو می دهد

گیاو بادام زمینی خواص بسیار ویژه ای دارد در میان تنقلات باید از خواص پسته شامی اطلاعات داشته باشید تا بدانید که چه خواصی دارد. گیاه بادام زمینی احتمالاً در پرو یا برزیل در آمریکای جنوبی منشا گرفته است.

هیچ سند فسیلی این را ثابت نمی کند، اما مردم آمریکای جنوبی سفال هایی به شکل بادام زمینی می ساختند یا شیشه هایی را با بادام زمینی تزئین می کردند تا 3500 سال پیش.

در اوایل 1500 سال قبل از میلاد، اینکان های پرو از بادام زمینی به عنوان قربانی استفاده می کردند و آنها را با مومیایی های خود برای کمک به زندگی ارواح دفن می کردند. قبایل در برزیل مرکزی نیز برای تهیه نوشیدنی، بادام زمینی را با ذرت آسیاب می کردند.

کاشفان اروپایی اولین بار بادام زمینی را در برزیل کشف کردند. زمانی که اسپانیایی ها کاوش در دنیای جدید را آغاز کردند، بادام زمینی تا شمال مکزیک کشت شد. کاشفان بادام زمینی را به اسپانیا بردند و از آنجا بازرگانان و کاوشگران آن را به آسیا و آفریقا پخش کردند.

آفریقایی ها اولین مردمی بودند که در دهه 1700 بادام زمینی را به آمریکای شمالی معرفی کردند.

بادام

سوابق نشان می دهد که تا اوایل دهه 1800 بود که بادام زمینی به عنوان یک محصول تجاری در ایالات متحده کشت شد. بادام زمینی برای اولین بار در ویرجینیا کشت شد و عمدتاً برای روغن، غذا و به عنوان جایگزین کاکائو استفاده می شد.

در این زمان، بادام زمینی به عنوان غذای دام و فقرا در نظر گرفته می شد و رشد و برداشت آن دشوار به حساب می آمد.

تولید بادام زمینی در نیمه اول قرن نوزدهم به طور پیوسته رشد کرد. بادام زمینی پس از جنگ داخلی زمانی که سربازان اتحادیه دریافتند که آنها را دوست دارند و به خانه بردند، برجسته شد. هر دو ارتش با این منبع غذایی سرشار از پروتئین زندگی می کردند.

محبوبیت آنها در اواخر دهه 1800 افزایش یافت، زمانی که واگن های سیرک PT Barnum در سراسر کشور سفر کردند و فروشندگان به نام “بادام زمینی برشته شده داغ!”

به جمعیت به زودی فروشندگان خیابانی شروع به فروش بادام زمینی بو داده از چرخ دستی کردند و بادام زمینی نیز در بازی های بیسبال محبوب شد.

در حالی که تولید بادام زمینی در این مدت افزایش یافت، بادام زمینی هنوز به صورت دستی برداشت می شد (در مورد تاریخچه برداشت بادام زمینی در اینجا بیشتر بدانید)، ساقه ها و زباله ها در بادام زمینی باقی می ماند. بنابراین، کیفیت پایین و عدم یکنواختی تقاضا برای بادام زمینی را کاهش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.