زیتون پرورده بسته بندی در رودبار یک بچه غورباقه پیدا شده است

یکی از مواد غذایی که برای بدن مفید می باشد زیتون پرورده بسته بندی است که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است به همین دلیل قیمت خوبی دارد.

زیتون چیست؟ زیتون میوه های کوچک و بیضی شکل با سنگ سخت و غیر خوراکی است که به طور سنتی در سراسر دریای مدیترانه و همچنین در کالیفرنیا کشت می شود. آنها بسته به زمان چیده شدن در سایه های سبز و مشکی متفاوت هستند – سبز نارس و سیاه و کاملا رسیده است.

پس از چیدن، زیتون ها را یا فشار می دهند و به روغن تبدیل می کنند، یا آنها را پخته و سپس ترشی می کنند – در غیر این صورت طعم بسیار تلخی دارند. آنها را می توان به طور کامل مصرف کرد (با برداشتن سنگ یا هسته) یا می توان از آنها در پخت و پز استفاده کرد.

زیتون ها از نظر طعم و اندازه بسته به نوع، منطقه و ماریناد یا چاشنی آنها متفاوت است. شما ممکن است زیتون هایی را پیدا کنید که بر اساس کشور برچسب گذاری شده اند مانند اسپانیایی یا یونانی یا ممکن است با نام گونه خاص آنها مانند کالاماتا بیشتر آشنا باشید.

طیف کاملی از راهنماهای فواید سلامتی ما را کشف کنید یا مجموعه ای از دستور العمل های زیتون مانند اسپاگتی ما با لیمو و زیتون را امتحان کنید یا درباره فواید روغن زیتون برای سلامتی بیشتر بخوانید.

زیتون

زیتون‌ها معمولاً دارای نمک بالایی هستند، زیرا در آب نمک یا آب نمک بسته‌بندی می‌شوند و حاوی حدود 0.6 گرم نمک در هر پنج زیتون است. NHS بیش از 6 گرم نمک برای بزرگسالان و بین 2 تا 5 گرم در روز برای کودکان بسته به سن آنها توصیه می کند.

سرشار از آنتی اکسیدان زیتون سرشار از ترکیبات گیاهی به نام پلی فنول است که خواص آنتی اکسیدانی موثری دارد. از اثرات مفید این ترکیبات می توان به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند تصلب شرایین و سرطان اشاره کرد.

ضد التهاب هستند یکی از پلی فنول های موجود در زیتون اولئوکانتال نام دارد. به نظر می رسد این ترکیب دارای فعالیت دارویی مشابه ایبوپروفن است و به عنوان یک ضد التهاب طبیعی عمل می کند . جالب توجه است که این خاصیت مفید با تغییرات مثبت در مبتلایان به آرتریت روماتوئید همراه است.

از سلامت قلب حمایت می کند اگرچه چربی بالایی دارد، اما اکثریت آنها یک نوع سودمند تک غیراشباع به نام اسید اولئیک است. این اسید چرب با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.