پولکی زعفرانی کرمانی بهترین سوغاتی برای کاخ سفید شد

برای خوردن چای بهتر است از پپولکی زعفرانی کرمانی که از سوغات بسیار پرفروش شهر اصفهان بوده که توسط گردشگران و بسیاری از توریست ها تهیه و خریداری می‌ شود.

آب نبات که به آن شیرینی ( انگلیسی بریتانیایی ) یا آب نبات چوبی ( انگلیسی استرالیایی، انگلیسی نیوزیلندی ) نیز گفته می شود، شیرینی است که حاوی شکر به عنوان یک ماده اصلی است.

این دسته که شیرینی‌های شکری نامیده می‌شود ، شامل هر نوع شیرینی شیرینی از جمله شکلات ، آدامس و آب نبات شکر می‌شود.

گفته می شود که سبزیجات، میوه ها یا آجیل هایی که لعاب داده شده و با شکر پوشانده شده اند، آب نبات هستند.

از نظر فیزیکی، آب نبات با استفاده از مقدار قابل توجهی شکر یا جایگزین های شکر مشخص می شود. برخلاف کیک یا قرص نانی که بین بسیاری از مردم تقسیم می شود، آب نبات ها معمولاً در قطعات کوچکتر ساخته می شوند.

با این حال، تعریف آب نبات به نحوه برخورد مردم با غذا نیز بستگی دارد. برخلاف شیرینی‌های شیرینی که برای دسر در پایان غذا سرو می‌شود، آب نبات‌ها معمولاً به‌طور معمولی، اغلب با انگشتان، به عنوان میان‌وعده بین وعده‌های غذایی مصرف می‌شوند.

پولکی

هر فرهنگی ایده های خاص خود را در مورد اینکه چه چیزی آب نبات است به جای دسر، دارد. همان غذا ممکن است در یک فرهنگ یک آب نبات و در فرهنگ دیگر یک دسر باشد.

نیشکر بومی مناطق گرمسیری جنوب و جنوب شرقی آسیا است. تکه های شکر در هند باستان از جوشاندن آب نیشکر تولید می شد و به عنوان خنده مصرف می شد.

بین قرن‌های 6 و 4 قبل از میلاد، ایرانی‌ها و به دنبال آن یونانی‌ها مردم هند و نی‌هایشان را که بدون زنبور عسل تولید می‌کنند، کشف کردند . آنها کشاورزی شکر و نیشکر را پذیرفتند و سپس گسترش دادند.

قبل از اینکه شکر به راحتی در دسترس باشد، آب نبات بر پایه عسل بود. عسل در چین باستان، خاورمیانه، مصر، یونان و امپراتوری روم برای پوشاندن میوه‌ها و گل‌ها برای حفظ آنها یا ایجاد شکل‌هایی از آب نبات استفاده می‌شد.

آب نبات هنوز هم به این شکل امروزه سرو می شود، اگرچه در حال حاضر بیشتر به عنوان نوعی چاشنی دیده می شود .

قبل از انقلاب صنعتی ، آب نبات اغلب نوعی دارو در نظر گرفته می شد که برای آرام کردن دستگاه گوارش یا خنک کردن گلودرد استفاده می شد. در قرون وسطی آب نبات در ابتدا فقط روی میزهای ثروتمندترین افراد ظاهر می شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.