کارتریج برادر 2150 به عنوان استوپر ماشین نیز استفاده می شود

اگر چاپ رنگی برای شما ضرورتی ندارد از کارتریج برادر 2150 استفاده کنید و اگر از چاپگر های معمولی تک رنگ استفاده می کنید، نیاز به یک کارتریج مناسب با کارایی و سرعت عمل بهتر دارید.

چاپ قرن هاست که وجود داشته است. در واقع، اولین نوع چاپ حداقل به سال 200 پس از میلاد برمی گردد. البته این نوع چاپ با آنچه امروز استفاده می کنیم متفاوت بود. شکی نیست که بسیاری از ما از چاپگر در خانه و محل کار برای چاپ اسناد استفاده می کنیم.

اما جوهر از کجا آمده است؟ مطمئناً اجداد ما برندهایی مانند HP و Epson نداشتند، چه رسد به چاپگر یا برق. تاریخچه مختصری از جوهر چاپ را بخوانید.

قرن ها پیش، مفهوم چاپ با آنچه امروز می شناسیم بسیار متفاوت بود. به طور کلی، عمل چاپ به معنای نوشتن چیزی بر روی سطح دیگری بود.

کارتریج

به دوران وایکینگ ها فکر کنید که رون ها را روی چوب، سنگ یا استخوان تراشیده بودند. اگر نمی‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم، سنگ روکش Björketorp را در بلکینگه، سوئد، که حدود 600 سال قدمت دارد، بررسی کنید.

بدیهی است که ایده ما از چاپ به طور قابل توجهی تکامل یافته است. یوهانس گوتنبرگ یکی از اولین نمونه های چاپ روی کاغذ را در دهه 1440 در اروپا ساخت. قبل از گوتنبرگ، بیشتر مردم فقط از جوهر برای هنر استفاده می کردند.

جوهرهای سیاه اصلی اغلب از سیاه و سفید لامپی تهیه می شدند. با این حال، با توسعه خلاقیت، افراد بیشتری می خواستند از رنگ ها (عمدتا برای هنر) استفاده کنند.

بسیاری از جوهرهای رنگی از مواد معدنی حیوانی و گیاهی به دست آمدند. امروزه بسیاری از رنگ ها از رنگدانه ها، چسب ها و روغن های مختلف به دست می آیند.

فناوری چاپگرهای جوهرافشان در سال 1950 توسط Ichiro Endo پیشگام شد، اما چاپگرهای جوهرافشان تا دهه 1970 به راحتی در دسترس قرار نگرفتند.

با این حال، پاسخ دقیق به این سوال که واقعاً چه کسی این فناوری را ایجاد کرده است، سخت است. اندو در دهه 1950 با کانن کار کرد و باعث شد برخی بگویند که کانن شرکت موسس آن بوده است.

با این حال، با پیشرفت فناوری در طول سال ها، شرکت هایی مانند HP و Epson نیز نقش مهمی در نوآوری چاپگر جوهرافشان ایفا کرده اند که امروزه می شناسیم. ما دوست داریم بگوییم این یک تلاش جمعی بود. کسب و کارها مطمئناً مخالف هستند. در عوض آنها رقابت با کارتریج های جوهر را انتخاب کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.