کیسه زباله بادوک در آرایشگاه به جای کلاه رنگ استفاده می شود

گزینه های مختلفی برای کیسه زباله بادوک پیش روی شما قرار دارد محصولات این شرکت در بسته بندی و تعداد مختلف در بازار موجود است.

این امکان ایجاد یک کد رنگ برای مرتب سازی انتخابی را فراهم می کند. همراه با نگهدارنده کیسه سطل زباله چرخدار یا دیواری، دسترسی سریع به فضای دسته بندی کارآمد و با کاربری آسان را فراهم می کند.

به منظور هماهنگی تدریجی رنگ‌های دسته‌بندی انتخابی (سطل، درب، علامت، کیسه زباله و غیره) و دستورالعمل‌های مرتب‌سازی، آژانس مدیریت محیط زیست و انرژی فرانسه استفاده از رنگ‌های خاصی را که عمدتاً امروزه در فرانسه استفاده می‌شود، توصیه می‌کند. با این حال، هیچ تعهدی برای پذیرش آنها وجود ندارد

انتخاب کیسه زباله مناسب به معنای شناسایی اندازه مناسب و ضخامت مناسب است. برای رسیدن به این هدف، باید بدانید که کیسه برای چه چیزی استفاده خواهد شد، به عبارت دیگر، چه نوع زباله هایی در آن جمع آوری خواهد شد.

اکثر کیسه های زباله از پلی اتیلن ساخته شده اند، ماده ای ضد آب که قادر به جمع آوری طیف گسترده ای از زباله های سبک، سنگین، متراکم یا مرطوب است. به طور عمده 2 نوع پلی اتیلن وجود دارد.

کیسه

کیسه زباله پلی اتیلن HD (چگالی بالا)، مقاوم و نازک برای زباله های سبک و غیر تیز: بسته بندی، کاغذ، پنبه، لیوان های پلاستیکی، دستمال و غیره.

کیسه زباله پلی اتیلن BD (با چگالی کم) ضخیم، محکم و مقاوم در برابر بار و سوراخ شدن برای زباله های معمولی خانگی، زباله های سنگین، اجسام تیز، لبه های تیز: مجله، چمن، استخوان، قوطی، پلاستیک کارد و چنگال، بطری، زباله های ارگانیک، مواد غذایی است. ضایعات

نکته مهم: هرچه کیسه ضخیم تر باشد، وزن آن را بیشتر تحمل می کند. ضخامت کیسه زباله بر حسب میکرون (µ) محاسبه می شود. هرچه تعداد میکرون ها بیشتر باشد کیسه زباله ضخیم تر و محکم تر می شود. برعکس، هرچه تعداد میکرون کمتر باشد، کیسه نازکتر است.

زمانی که در مورد نوع کیسه مورد نظر خود متقاعد شدی kid ، اکنون باید در مورد کیسه تصمیم OF هرچه ضایعات بیشتر را در خود جای دهد، بهتر است. سپس، نوع بسته شدن کیسه.

کیسه های دارای حرفه ای یا دارای بند کشی هستند و یا کراوات کلاسیک. هر دو شکل بسته شدن عملی هستند، اما یکی وجود دارد که بهداشت، تر از دی کی. اقتصاد دیگر از دیگران به شما بستگی دارد که بین شما و یکی را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.